.

.
  • .
    Stay
.
LEEG
Total: €0,00
.

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Gemaakt op 16-08-2006 – geupdate op 26-01-2016
Alle transacties gemaakt met deze webshop is tussen de klant en:

Bestellingen, levering en retour

HomeAlarm ApS
Løkkevej 22 5500 Middelfart
Danmark

Officieel bedrijfsadres

Båstrupvej 2 8382 Hinnerup Danmark 
CVR-nr.: 29974233
Tlf: +45 36 96 48 80 (10.00 - 16.00) 
Fax: +45 70 14 15 53
 Gesloten op zaterdag en zondag. 
Buiten onze telefonische support werkuren kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier – klik hier.

Prijzen:

Alle prijzen zijn weergegeven in Euro's en inclusief BTW.

Bestelling:

Alle orders worden automatisch direct bevestigd (per e-mail)
U ontvangt ook een e-mail mits er een probleem is met de levering van uw bestelling.
U kunt altijd de status bekijken van uw bestelling via de bijgestuurde link in de e-mail, of u kunt inloggen in uw account op de website.

Betaling met creditcard:

U kunt betalen met: iDeal - MasterCard - Maestro - Visa - Visa Electron - JCB - Paypal

Rembours is niet mogelijk omdat de kosten hoger uitvallen voor beide partijen.

Er zijn geen transactiekosten verbonden bij www.homealarm.nl 

Aankoop uitgesloten voor minderjarigen (personen onder 18 jaar):

U moet minimaal 18 jaar zijn om aankopen te doen bij homealarm.nl – bent u jonger dan 18 jaar dan moet u toestemming hebben van uw ouders. Een aankoop of bestelling kan altijd geannuleerd worden door een ouder mocht de bestelling geplaatst zijn door een minderjarige.

Levering:

Elk product dat is gekocht op onze webshop word verstuurd met Post Danmark zonder enige verzendkosten indien uw bestelling hoger is dan €100,-. Een bestelling word automatisch bevestigd zodra er een betaling heeft plaatsgevonden, dit gebeurd volledig automatisch en u krijgt dit ook per e-mail toegestuurd.

Als de bestelling voor 4 uur 's middags geplaatst dan versturen wij dezelfde dag nog mits wij het op voorraad hebben. Heeft u na 4 uur 's middags besteld doen wij de bestelling de volgende ochtend direct op de post. Mochten wij het product niet op voorraad hebben dan kan het 7 tot 30 dagen duren voordat u uw bestelling ontvangt. Als het product wel op voorraad is dan is de gemiddelde levertijd 1 tot 6 werkdagen.

Alle prijzen zijn weergegeven in Euro's en zijn inclusief BTW.

Langere garantie sinds 01 Januari 2015:

Sinds 1 Januari 2015 geeft HomeAlarm een langere garantie dan de normale fabrieksgarantie. Dit betekend dat u 36 maanden garantie heeft wanneer u uw alarmsysteem of IP camera koopt bij HomeAlarm.nl 

Annulering en retour:

U HEEFT ALTIJD DE MOGELIJKHEID OM UW BESTELLING BIJ HOMEALARM BINNEN 14 DAGEN TE ANNULEREN VANAF DE DAG DAT U UW PAKKET HEEFT ONTVANGEN. 

BIJ HOMEALARM WILLEN WIJ ERVOOR ZORGEN DAT ONZE KLANTEN 100% TEVREDEN ZIJN MET ONZE PRODUCTEN EN DAAROM GEVEN WIJ DE MOGELIJKHEID OM HET PRODUCT TE TESTEN TOT 14 DAGEN. BENT U NIET TEVREDEN MET HET PRODUCT DAN KUNT U HET ALTIJD RETOUR STUREN EN WIJ ZULLEN U HET VOLLEDIGE BEDRAG TERUGBOEKEN.

U KUNT ALLEEN PRODUCTEN RETOUR STUREN MITS DE DOOS OF VERPAKKING NIET BESCHADIGD IS EN ALLES NOG IS NIEUWSTAAT IS. WIJ STORTEN U HET VOLLEDIGE BEDRAG TERUG ALS HET PRODUCT IS BESCHADIGD DOOR MIDDEL VAN NORMAAL GEBRUIK BIJ HET OPHANGEN VAN HET ALARMSYSTEEM.

ALS U UW PRODUCT WILT RUILEN VOOR EEN ANDER MODEL OF PRODUCT, DAN HEEFT U DE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE BEZORGKOSTEN VOOR DE GERETOURDE GOEDEREN EN NIEUWE GOEDEREN.

U MOET OOK EEN RMA-FORMULIER PRINTEN EN MEESTUREN VOORDAT U EEN PRODUCT RETOUR STUURT. HET RMA-FORMULIER KUNT U VERKRIJGEN DOOR DIT EMAIL TE INFORMEREN: SALES@HOMEALARM.NL.

HET PRODUCT KAN VERSTUURD WORDEN NAAR:

HomeAlarm Distribution
Løkkevej 22
5500 Middelfart
DANMARK

U KUNT UW BESTELLING OOK ANNULEREN ALS U HET PAKKET NIET AANNEEMT VAN DE POSTBODE OF PERSOONLIJK TERUGSTUURT NAAR HET HIERBOVEN GENOEMDE ADRES. (AFSPRAAK IS VERPLICHT)

WANNEER U SPIJT HEEFT VAN UW AANKOOP ZAL UW GELD DIRECT TERUGGESTORT WORDEN NADAT WIJ DE PRODUCTEN HEBBEN ONTVANGEN EN GECONTROLEERD. DIT WORD GEDAAN DOOR MIDDEL VAN EEN BANK OVERSCHRIJVING. HET IS DAAROM BELANGRIJK OM UW BANKGEGEVENS ONS TOE TE STUREN.

BELANGRIJK – WIJ ONTVANGEN GEEN REMBOURS PAKKETTEN

Klachten en bezwaar:

Wanneer u een aankoop doet bij HomeAlarm.nl of bij één van onze andere webshops heeft u altijd recht op klachten en bezwaar tot 36 maanden. Dit betekend dat u bijvoorbeeld uw product kan laten repareren, een nieuw product toegestuurd krijgen, geld terug of korting. Wij bekijken de situatie en zullen dan samen tot een besluit komen waarmee beide partijen tevreden zijn. Dit geldt niet voor producten die op een foute wijze gebruikt worden of beschadigd worden.

U kunt alleen een klacht toesturen binnen een aannemelijke tijd. Als u een klacht heeft binnen 2 maanden is dit ruim op tijd.

Wij nemen de verzendkosten op ons zodra uw klacht aannemelijk is.

Als u uw klacht wilt toesturen, gebruik dan het volgende adres:

HomeAlarm ApS
Løkkevej 22
5500 Middelfart
Danmark

Wanneer u producten retour doet naar ons, meld de volgende gegevens bij:
• Volledige naam en adres
• Factuur nummer
• Reden/beschrijving van retour

Belangrijk – WIJ ONTVANGEN GEEN REMBOURS PAKKETTEN
Verpak de producten op een juiste manier zodat deze niet beschadigd kunnen worden tijdens transport. Bewaar altijd de bon van het pakket zodat wij deze kosten terug kunnen storten naar uw rekening.

Als u een product geannuleerd heeft of klachten hierover heeft toegestuurd zullen wij u altijd informeren zodra wij uw klacht of het product hebben ontvangen. Wij laten in deze e-mail verder weten hoe wij het gaan afhandelen.

.